Συμμετοχή 1ου ΓΕΛ Ρόδου στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό “Imagine EU”

Συμμετοχή 1ου ΓΕΛ Ρόδου στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό “Imagine EU”

Το 1ο ΓΕΛ Ρόδου, το μοναδικό σχολείο από το Ν. Δωδεκανήσου, συμμετέχει στο διαγωνισμό “Imagine EU”, ο οποίος αφορά νέους Ευρωπαίους και νέες Ευρωπαίες των δύο τελευταίων τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι μαθητές/τριες καλούνται να μάθουν πώς μπορούν να γίνουν ενεργοί πολίτες στην ΕΕ και να σκεφτούν συγκεκριμένες ιδέες που μπορούν να καταστήσουν την ΕΕ ένα
ακόμα καλύτερο μέρος για να ζει κανείς. Ο διαγωνισμός βασίζεται στην ιδέα της Ευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας Πολιτών (ΕΠΠ), ενός σημαντικού εργαλείου συμμετοχικής δημοκρατίας στην ΕΕ, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στη χάραξη πολιτικών της ΕΕ.
Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού μια ομάδα 7 μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας παρουσιάζει τις δημιουργικές ιδέες των συμμετεχόντων σε σύντομο βίντεο. Με τίτλο: “Ending exploitation, Embracing Empathy: A Future where Refugees Thrive”, οι μαθητές/τριές μας χρειάζονται την υποστήριξή σας προκειμένου να κερδίσουν το διαγωνισμό, αφού ένας από τους παράγοντες που
λαμβάνεται υπόψη από την κριτική επιτροπή εμπειρογνωμόνων της ΕΠΠ είναι οι ψήφοι του κοινού. Η δημόσια ψηφοφορία διαρκεί έως τις 28 Ιανουαρίου 2024.

Μπορείτε να μας ψηφίσετε, αφού πρώτα κάνετε εγγραφή, στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://citizens-initiative-forum.europa.eu/video-competition/ending-exploitation-embracing-empathy-future-where-refugees-thrive_el

Οι μαθητές που συμμετέχουν στη δράση είναι οι ακόλουθοι κατ’ αλφαβητική σειρά: Αγγελική Καρυδάκη, Κωνσταντίνα Παπαθεοδώρου, Σάββας Πιστόλας, Λούις Ταφάνι, Ειρήνη-Ραφαέλα Φαμηλιά, Αναστασία Χατζηνικόλα, Ευαγγελία Χατζηπαυλή. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί της δράσης: Μαρίνου Θεανώ-Μαρία και Ιωάννα Λουλούς.


Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλονται στον δημιουργό του βίντεο, κ. Μιχαήλ Ζανέττο, εκπαιδευτικό του 3ου Γυμνασίου Ρόδου, καθώς επίσης και στον Διευθυντή του 1ου ΓΕΛ Ρόδου, κ. Παύλο Κεφαλάκη, και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για τη συμπαράστασή τους.

Για να δείτε το πλήρες κείμενο πατήστε εδώ

Σχετικά